imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Itt találsz mindent az iPhone 8-ról

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Újabb iPhone-reklám érkezett: fókuszban az Apple Pay


Az Apple Pay az egyik kedvenc funkciója azon szerencsés felhasználóknak, akik az Egyesült Államokban vagy az Egyesült Királyságban élnek, és az Apple legújabb iPhone-modelljeit használják. Logikus tehát, hogy a legújabb reklámban ez a szolgáltatás kapta a főszerepet.

Az új reklám abba a sorozatba illeszkedik, amiben geometrikus elrendezésekben láthatunk iPhone-okat – illetve ebben az esetben egyéb dolgokat. Az Apple Pay előtt szólt már reklám arról, hogy mennyire elégedettek a felhasználók, illetve a hardver és szoftver kapcsolatáról, de kaptak 30-30 másodpercnyi megjelenést az alkalmazások és a fotók és videók is. A „tanulság” mindegyikben azonos: ha egy okostelefon nem egy iPhone, az bizony nem egy iPhone, vagyis hiába próbálja másolni a konkurencia az Apple egyes fejlesztéseit, nem kapjuk meg ugyanazt az élményt. Íme az új Apple Pay videó:

A szövegben természetesen arra helyezik a hangsúlyt, hogy mennyire elterjedt az Apple érintés nélküli fizetési szolgáltatása (már abban a két országban, ahol ténylegesen elérhető), és mennyivel egyszerűbb így fizetnünk, mint készpénzzel, vagy hagyományos bankkártyával.

Ez egy iPhone. És ez az Apple Pay, melynek segítségével gyorsabban és egyszerűbben vásárolhatsz. A bevásárlástól kezdve a cipőkön és játékokon át az ebédedig. Biztonságosabb, mint a bankkártya, az adataid pedig ténylegesen a tieid maradnak. Ráadásul már most több mint egymillió boltban használhatod. Ha valami nem egy iPhone – az nem egy iPhone.

Apple Pay-reklám

Ez egyébként az első alkalom, hogy az Apple saját maga reklámozza az Apple Pay-t, noha több bank és kártyakibocsátó készített már saját reklámot a szolgáltatásnak. Nem közvetlenül az iPhone-hoz kapcsolódik, de egy nemrég készült felmérésből kiderült, hogy az Apple Watch-felhasználók 80%-a használja az Apple Pay-t, ráadásul közülük 51% mondta azt, hogy varázslatos élményt nyújt, 42%-uk szerint pedig nagyon kényelmes, 3%-uk szerint jó, de vannak vele gondok, és csak 4% mondta, hogy nem hasznos.

És hogy mikor lesz végre Magyarországon is Apple Pay? Erről sajnos továbbra sincs semmi hír, valamint az sem túl biztató, hogy a szolgáltatás bemutatása óta eltelt közel egy évben mindössze egyetlen új országgal, az Egyesült Királysággal bővült a lista.

Forrás: 9to5Mac. Borítókép: Apple.

Apple Watch akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!