imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Változtass meg mindent az iPaddel!


Újabb iPad-reklámkampányba kezdett az Apple, melynek címe ezúttal „Everything changes with iPad”, vagyis „minden megváltozik az iPaddel” lett. Szokás szerint készült egy reklámfilm, illetve egy weboldal is, ez utóbbiba tényleg apait-anyait beleadtak.

A legutóbbi negyedéves jelentésben láthattuk, hogy folytatódik a trend: az iPad-eladások folyamatosan csökkennek. Persze még így is sikerült 12,6 millió darabot eladni az idei év első három hónapjában, ez viszont több mint 23%-os csökkenést jelentett 2014-hez képest. Tim Cook többször elmondta, hogy nem aggódik az iPad-eladások számai miatt, illetve hogy a csökkenés ellenére továbbra is az Apple táblagépe a piacvezető megoldás. Persze valószínűleg ő is szeretne pozitív előjelű számokat látni a következő negyedévben, így érthető az átfogó reklámkampány beindítása.

iPad

A másfél perces videó mellé tehát egy külön weboldal is készült (egyelőre angol nyelven, arról nincsenek információink, hogy várható-e például magyarul), ahol az iPad rengeteg felhasználási területét mutatják be. Az Apple azt írja:

Az iPad megváltoztathatja a mindennapos tevékenységeidet. Kezdj bele egy új projektbe, tanulj valami új képességet, vagy legyen új hobbid. Összegyűjtöttük a kedvenc alkalmazásainkat és ötleteinket, hogy segítsünk az elindulásban.

iPad

A honlapon összesen öt kategóriába osztották az alkalmazásokat és ötleteket, ezek az alábbiak: főzés, tanulás, vállalkozás, utazás és lakberendezés; valamint ezeken kívül egy általános bemutatót is találhatunk, melyben az iPad különböző funkcióit és képességeit ismerhetjük meg. Minden kategóriába 10-15 tényleg minőségi alkalmazást gyűjtött össze az Apple, valamint esetenként különböző okoskiegészítőket is ajánlanak, melyek feltűnnek a reklámfilmben is.

iPad

Apropó reklámfilm: szerintem végre egy igazán jó videót sikerült összeraknia az Apple-nek. Az Apple Watch-reklámok annyira nem tetszettek, mert bár a vágások és beállítások szokás szerint nagyon jók voltak, maga a hangulat valahogy kicsit melankolikusra sikerült. Ezzel szemben a mostani iPad-reklámban visszaköszönnek a cég régebbi „stílusjegyei”, sokkal vidámabb és sokkal pörgősebb lett. Érdemes megfigyelni azt is, hogy a reklámokban is visszaköszön az, hogy egyre fontosabb az Apple számára a kínai piac (persze, hiszen az előző negyedévben már Európát is lehagyták az ottani eladások). Íme a videó:

Sokszor láthattuk már, hogy az Apple nem a technikai specifikációkkal reklámozza a termékeit, hanem a lényeggel, vagyis azzal, hogy mit tudunk csinálni például egy iPaddel, vagy iPhone-nal. Erről szólt a „Kezdj bele valami újba” kampány is, ami alapján az iSTYLE Facebook oldalán is fut egy játék még egy pár napig, ahol értékes nyereményekhez juthatsz hozzá saját alkotásaid megosztásával.

Forrás és képek: Apple.

Akár 100 000 Ft kedvezmény
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!