imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Weboldal mutatja be az iPhone különlegességét


Az Apple jelenleg két kampányban is próbálja népszerűsíteni az iPhone-okat. Ezek egymástól nagyon eltérőek, hiszen két teljesen külön módszerrel szólnak a célközönséghez. A lenyűgöző képek inkább a vizuális típusú és fotós beállítottságú embereknek szól, míg a reklámvideók azt mutatják be, hogy miként könnyíti meg a hétköznapokat egy iPhone.

A „Shot on iPhone 6” weboldalon olyan fényképeket és videókat találunk (nomen est omen), amelyek iPhone 6 készülékkel készültek. Ezeket a képeket felhasználva készített óriásplakátokat az Apple, amelyek egyébként díjat is nyertek. A másik kampány nem is olyan régen indult néhány reklámvideóval. A „Ha ez nem egy iPhone, akkor ez nem iPhone” reklámokban ugyanakkor, a hangsúly az olyan különlegességekre alapul, amelyeket csak az Apple telefonok tulajdonosai élvezhetnek. A videók mellett viszont most egy weboldalt is kaptak az érdeklődők, amely bemutatja, hogy miért nincs még egy az iPhone-hoz hasonló telefon.

iphone_6_black_box_hero

Sajnos a weboldal magyarul még nem elérhető, de az angol változatnak is viszonylag egyszerű a nyelvezete, tehát gyengébb angoltudással is meg lehet érteni. Az oldal koncepciója egyszerű: a bal szélen megjelenik egy iPhone 6 és ahogy görgetünk lefele úgy változik a telefon kijelzőjén látható kép, és ezzel együtt az oldal háttere, illetve a jobb szélen a szöveg. Az első dián az egyszerűség és a „varázslatos kezelés” van a főszerepben. A második képen már a hardver és a szoftver tökéletes összhangja van a reflektorfényben.

maxresdefault (1)

Összesen a 12 különböző képet láthatunk, az utolsó oldalon pedig vagy az iPhone vásárlására navigálhatunk vagy pedig egy másik oldalra, ami azt mutatja be, hogy miként kell váltani egy másik telefonról iPhone-ra.A szlogen is helyet kapott az új weboldalon, ez az utolsó dia főcíme lett. Érdemes lehet átböngészni azoknak is egyébként, akik már pontosan tudják azt, amit a weboldal hivatott bemutatni. Az animációk és az egész lap kinézete ugyanis élvezetté teszi az oldal átolvasását, még akkor is ha a szöveg nem nyújt nekünk új információt.

iPhone Green Program
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!