imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Zseniális hazai iOS app – Szelfi Szerviz


Gondolkoztál már őrült módjára egy jó ajándékon névnapra, szülinapra, karácsonyra, vagy mondjuk egy évfordulóra? Itt egy alkalmazás ami megoldja a problémát.

Amikor Abonyi Péter a Szelfi Szerviz kitalálója megmutatta az ötletét, azonnal letöltöttem az alkalmazást, és rendeltem is egy képet Red-nek, mely azt a pillanatot örökíti meg, amikor egy évvel ezelőtt az Apple Watch-aink érkezésére vártunk. Lent láthatjátok a kevesebb mint négy órával később megérkezett, kinyomtatott, keretbe foglalt képet a csomagolásában.

FullSizeRender-8

Zseniális ötlet, és működik. A lényeg nagyon röviden.

Mondjuk, hogy épp külföldön vagyunk, és egy ismerősünknek születésnapja van. Veszel neki valami haszontalan porfogót? Nem. Letöltöd a Szelfi appot, feltöltesz mondjuk egy régebben készült közös képet, a futár pedig 4 órán belül kézbesíti a címzettnek. Vidékre 1 napon belül. Délben megcsinálod a fotót a Temze partján, és délután 4-kor már ott van a szeretted kezében, egy igényesen bekeretezett fotó. Mindez potom 6990 forintért. Mennyibe is kerül egy csokor rózsa? 7-10 000 forint, és az elhervad, majd a kukában landol. Természetesen nem azt mondom, hogy mostantól mindenki egy képet adjon ajándékba, de egy nagyon jó, gyors és viszonylag olcsó ajándékötletet kapunk ha a Szelfi Szerviz alkalmazást használjuk. Most pedig átadjuk a szót Abonyi Péternek, aki kitalálta ezt a szolgáltatást.

Kétpercenként több kép készül manapság, mint amennyi az elmúlt 150 évben összesen napvilágot látott. Miközben rakétasebességgel száguldanak a különböző felületű online képmegosztások, a személyes örömszerzés szándéka évezredek óta változatlan. Egy fotó átnyújtva, kézbesítve és polcra téve az igazi.

_MG_2700

A hagyományos „start up sikerreceptet” ragadta meg, egy új szereplője az innovatív okos appok piacának. A recept nem más, mint egy, a jelen trendre épülő új szolgáltatás, ami a maga egyszerű egyedülállósága, és piaci hiánypótló szerepe miatt juthat el sokakhoz. Az ötlet kézenfekvő, a szelfizés trendhullámán lovagol, amit mindenki csinál, de senki nem csinál így. A ma készülő szelfi fotók tere ugyanis leginkább virtuális. A képeiket az okostelefont használók digitálisan megosztják valamilyen appon keresztül az ismerősükkel, vagy posztolják valamilyen közösségi oldalon. Az ilyen képeknek legtöbbször nincs sem ajándék jellege, sem pedig hagyományosnak tűnő, maradandó értéke, mert ha a készítője valakinek elküldi, vagy valahova kirakja, egyszerűen hamar eggyé válik a sok közül. Erre a helyzetre reagál a Szelfi Szerviz nevű, új start up szolgáltatás, ami egy jól átgondolt applikációból, egy tapasztalt fejlesztő csapatból és egy profi kivitelező stábból áll.

_MG_2684

A szolgáltatás lényege, hogy a világ bármely pontján járhatunk, bármilyen fontos pillanatot megörökíthetünk, ha készítünk egy szelfit, a „Szelfi Szerviz” applikáción keresztül elküldhetjük hagyományos módon kinyomtatott, speciálisan formatervezett egyedi, letisztult keretbe foglalva és dobozba csomagolva, szeretteinknek vagy barátainknak, 4 órán belül történő budapesti kiszállítással (országosan másnapra), mindössze egy csokor virág áráért. A szolgáltatás burkolt lényege, hogy modernizált köntösben hozza vissza a régi idők képeslapküldési hagyományait, és hogy a digitálisan megörökített pillanatokat hagyományos módon tegye örökké.

_MG_2739
A Szelfi Szerviz esetében nem csak egy képről beszélünk. A termék elválaszthatatlan része az üzenet. Az a pár sor, ami oly személyessé tette a képeslapokat, megerősítheti a kép mondanivalóját, vagy akár teljesen új értelmet is adhat neki. A kép és az üzenet egysége teszi igazán teljessé, értékessé a megörökített pillanatot.

_MG_2766
A cég munkafolyamatainak megtervezésekor az elsődleges szempont a kimagasló minőség biztosítása volt. Nem véletlen, hogy a Szelfi Szerviz – a piacon egyedülálló módon – a világ bármely pontjáról megfelelő időben feladott megrendelést garantáltan 4 órán belül teljesíteni képes Budapest területén. A rendszer olyan biztonsági tartalékokkal rendelkezik, hogy az esetleges késés esetén automatikusan 50% kedvezmény jár az ügyfélnek a következő megrendeléskor.

screenshots
A kizárólag természetes anyagok felhasználásával készülő termék többszöri újragondolás után nyerte el végső alakját. A tervezés kritériumait egy mondatban foglalta össze a Szelfi Szerviz ötletgazda – ügyvezetője, Abonyi Péter: “Gondoljátok végig, milyen lenne egy Johny Ive által megálmodott, újraértelmezett képkeret?” És a díjnyertes formatervezők végig gondolták… Olyan terméket alkottak, amely egyaránt jól fest az éjjeli szekrényen, a főnök üvegasztalán vagy akár a nagymama kandallópárkányán.

szelfi_szerviz
Mindezek mellett az ötlet megcélozza azt a fogadó réteget is, akik a szeretteiktől egy egyszerű online appon keresztüli megosztással nem kaphatnák meg az adott fényképet, mint például az olyan szülők, nagyszülők, akik nem rendelkeznek okos eszközzel, hogy a szerettük aktuálisan átélt élményét a legrövidebb időn belül megismerhessék. A Szelfi Szervizzel küldött képek elegáns megjelenése, egyben az ötlet másik lényege is, hogy új minőségi ajándék alternatívaként szolgáljon mindenkinek, aki a hagyományos „könyv vagy becsomagolt ital, esetleg receptgyűjtemények” után, valami igazán egyedit szeretne ajándékozni, kiemelkedő ár-érték arányban.

App Store letöltésGoogle Play letöltés

Back to School Akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!