imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyerj AirPods Prót az iSTYLE-tól

Iratkozz fel a hírlevélre!

1,2 milliárd dollárt húztunk jobbra 2019-ben


Érkeznek sorban a 2019-es bevételi eredmények, a Google után most a Match tette közzé a számokat. Az a Match, mely a Hinge, az OkCupid, és nem mellesleg a Tinder anyacége.

Az online ismerkedés már elég komolyan itt van, az életünk része. Ez már messze nem a fiatalabb korosztály hóbortja, az X vagy az Y generáció tagjai ugyanúgy belekóstolnak az ismeretlenbe. Mert trendi, mert egyszerű, mert gyors. És persze bármikor bemondhatod a citrom-törvényt, hisz nincsenek kötelezettségek, követelmények.

Ugyanez a helyzet a Tinderrel is, ahol elég jobbra-balra húzni a profilképeket. Felgyorsult, külsőségekre alapuló platform, mely alapvetően változtatta meg a fiatalok randizási szokásait. Hogy ez számokban mit jelent? A Match Group kedden közzétette a tavalyi eredményeket, így már ezt is pontosan tudhatjuk.

A Match teljes bevétele 2,1 milliárd dollár volt 2019-ben, ebből 1,2 milliárdot a Tinder hozott.

Azaz a teljes bevétel több, mint a felét hozta Tinder, méghozzá úgy, hogy a maradékot összesen 7 további platform hozta össze. Ezek a Match, a Meetic, a Pairs, a PlentyOfFish, az OurTime, és a már említett Hinge, OkCupid kettős, a Tinder pedig rommá verte őket az összes létező statisztikában.

Ráadásul az sem mondható, hogy ezek az adatok most tetőznének: a regisztrált felhasználók számát illetően 36%-kal, a bevételt tekintve pedig 43%-kal nőttek tavaly óta. Tették mindezt úgy, hogy átlagosan 5,5 millió feletti aktív felhasználójuk van, a 2019-es csúcs pedig majdnem elérte a 6 milliós számot.

Bár a Tinder alapvetően ingyenes app, itt is a már jól bevált applikáción belüli vásárlásokkal támadnak. Vásárolhatsz például prémium csomagokat (Tinder Plus vagy Tinder Gold), melyek a reklámmentességen túl egyedi lehetőségeket biztosítanak. Ilyenek például a korlátlan lájkok, a “szuperlájkok”, vagy a havi “boost”-ok, melyek természetesen egyesével, vagy több darabban, külön-külön is megvásárolhatóak. Utóbi például annyit tud, hogy ezzel felkerülsz a helyi toplistára, így a Tinder gyakrabban és előrébb tesz téged az elhúzandók között.

A fejlődés várhatóan idén sem áll meg, ráadásul az egyre több felhasználó egyre több újabbat vonz , és egyelőre nem úgy tűnik, hogy ez a pozitív spirál elkezdene lecsengeni. Még akkor sem, ha a Match ügyvezetője épp lemondani készül, vagy éppen vizsgálódás indul a cég ellen. Ezek ugyanis nem érik el a fiatalok ingerküszöbét.

Forrás: BusinessInsider

Én legszívesebben a hétfő reggeleket húznám balra…. és te?

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!