imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyílik az iSTYLE adventi naptára

Bomba jó karácsonyi ajánlatok az iSTYLE-tól!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Elképesztő, hogy mennyire sikeres volt az iPhone az elmúlt 10 évben


Hamarosan itt az első iPhone megjelenésének tízéves évfordulója (2007. június 29-én került az amerikai boltok polcaira), ebből az alkalomból pedig a Wall Street Journal nézte meg, hogyan teljesített az Apple telefonja más, emblematikusnak tartott termékekhez képest. Egészen megdöbbentő:

Az ábrán jól látszik, hogy 10 év alatt 1,2 milliárd iPhone-t adtak el. A második legsikeresebb termék a Barbie-baba 1 milliárd darabbal, viszont ehhez több mint 50 évre volt szüksége. Rajta van még a Rubik-kocka, a Zippo öngyújtó (több mint 80 év alatt kicsit kevesebb mint 600 millió darab!), és talán a legérdekesebb ebből a szempontból, a Walkman, amiből háromszor annyi idő adtak el hatodannyit mint az iPhone-ból.

Van egy másik táblázat is, ebben az Apple teljesítményét, illetve egyes „mérőszámait” hasonlították össze a 10 évvel ezelőttiekkel. Nem kevésbé tanulságos:

(via 9to5Mac)

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!