imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megjöttek az októberi Keynote meghívói

Kövesd velünk az eseményeket!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Vigyázz melyik üzletbe mész be, mert a Facebook mindenhova követ


Olykor megesik, hogy a Facebook számunkra teljesen idegen embereket dobál fel lehetséges ismerősnek, akikről később megbizonyosodunk, hogy valahonnan mégis csak egy ismerős arcról van szó. A bevásárlóközpontból, a vizsgáról, vagy az ügyintéző hölgy a bankból. Ez nem véletlen, hiszen Facebook (beállításoktól függően) pontosan tudja, hogy mikor merre járunk és kivel lépünk kapcsolatba.

Nem kellett sok idő, hogy a közösségi óriás ebből is pénzt húzzon: ne lepődj meg, ha hamarosan azon üzletek reklámjait látod majd a hírfolyamodban, ahol rendszeresen szoktál vásárolni. A Facebook hirdetési rendszerét az utóbbi hetekben komoly vádak érték, hiszen nagyon kevés figyelmet fordítanak az erőszakos, antiszemita, és álhíreket terjesztő posztok szűrésére, amibe olykor a fizetett posztok is belecsúsznak. Ám hiába a vádaskodás, a Facebook az ilyen megoldásainak köszönhetően jelenleg az egyik leghatékonyabb hirdetési felület.

(via Facebook)

Kifutó MacBook Pro modellek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!