imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kezünkben az iPhone XS és iPhone XS Max!

Nézd meg és olvasd el első benyomásainkat!

Wonder Woman Huawei-re váltott…vagy mégsem?


Vajon hányszor követik még el a marketingesek ugyanazt az orbitális bakit? Az Egyesült Államokban a felhasználók többsége iPhone-t használ, ezért az Apple nem szorul rá, hogy ismert embereknek azért fizessen, hogy népszerűsítse a termékeiket a régióban. Nemúgy, mint a konkurencia, legutóbb például a Wonder Womant alakító hölgy lett a Huawei új csúcskészülékének nagykövete, amit nem volt rest megosztani a Twitteren sem. Kár, hogy egy iPhone-ról tette…

Gal Gadot esete nem egyedi, 2014-ben az LG marketingesei buktak le amikor az Apple-t heccelték az elhajló iPhone-ok kapcsán összehasonlítva a saját eleve kissé görbített telefonjukkal. 2015-ben a BlackBerry ügyetlen promóterei posztoltak iPhone-ról az Instagramra, majd Donald Trump szintén a Twitterre posztolt az Apple termékek bojkottálásáról (sosem találod ki) egy iOS eszközről. De tényleg, hányszor kell még felsülni ahhoz, hogy ne buktassák le saját magukat?

Forrás: 9to5mac

iPhone XS | Részletre is

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!