Vajon hányszor követik még el a marketingesek ugyanazt az orbitális bakit? Az Egyesült Államokban a felhasználók többsége iPhone-t használ, ezért az Apple nem szorul rá, hogy ismert embereknek azért fizessen, hogy népszerűsítse a termékeiket a régióban. Nemúgy, mint a konkurencia, legutóbb például a Wonder Womant alakító hölgy lett a Huawei új csúcskészülékének nagykövete, amit nem volt rest megosztani a Twitteren sem. Kár, hogy egy iPhone-ról tette…

Gal Gadot esete nem egyedi, 2014-ben az LG marketingesei buktak le amikor az Apple-t heccelték az elhajló iPhone-ok kapcsán összehasonlítva a saját eleve kissé görbített telefonjukkal. 2015-ben a BlackBerry ügyetlen promóterei posztoltak iPhone-ról az Instagramra, majd Donald Trump szintén a Twitterre posztolt az Apple termékek bojkottálásáról (sosem találod ki) egy iOS eszközről. De tényleg, hányszor kell még felsülni ahhoz, hogy ne buktassák le saját magukat?
Forrás: 9to5mac