imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Saját csatornánkra költözünk

Like-olj és kövess minket!

A féltékeny férj esete a Depth Controllal


Az Apple egy újabb rendkívül vicces reklámon keresztül mutatja be a Depth Control képességeit. Ha tetszett az előző, ez is kötelező!

Ha a múltkori, passzív-agresszív anyukás reklámot az elmúlt idők legviccesebjének nyilvánítottuk, akkor örömmel jelenhetjük be, hogy rögtön meg lett a második helyezetett is. Ebben a rövid, mindössze 38 másodperces videóban ezúttal nem másik gyerekének, hanem a feleség jóképű kollégájának, Alejandro eltüntetésére láthatunk egy iskolapéldát.

A szitu a következő: a pár este hazaér valami randiszerűségből, ami látszólag szuperül sikerült, mindenki boldog. Ledőlnek az ágyba, a férfi előveszi a telefonját és mondja kedvesének, hogy csinált róla egy jó fotót. A képet mutatva azonban a hálátlan nő a háttérben látható, Alejandro nevű jóképű kollégájáról kezdett beszélni, azt méltatva, hogy milyen vicces, majd magában elkuncogott még egy darabig.

De a férfi büszkesége nem adja magát ilyen könnyen, hogy nemes egyszerűséggel maximális elmosásra kapcsol a Depth Control segítségével, ami után Alejandróból csak egy paca maradt. Ezután elégedetten nyugtázza, hogy mennyivel jobb így a kép és ő is csatlakozik a vidám kacarászáshoz.

Rövid szakmai véleményünk: 10/9

iPhone Ajánlatok

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!