imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kipróbáltuk az iPhone XS Max-ot

Megnéztük hogyan teljesít hosszabb távon!

A következő Justin Bieber nyomába ered az Apple


Amihez egy komplett zenei startupot kellett megvásárolniuk, de ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, az üzlet hamar visszahozhatja majd az árát.

Az Axios névtelen forrásai szerint az Apple megvásárolta a San Franciscó-i székhelyű Asaii startupot. Az árral kapcsolatban csak annyit tudni, hogy „100 millió dollárnál kevesebb“ összegnél csattant a kalapács, szinte ingyen volt tehát. Főleg annak tekintetében, hogy a cég nem kevesebbet ígér honlapján, mint hogy segítségével

mindenki más előtt felfedezheted a következő Justin Biebert.

Hoppá. Az Asaii által kínált szolgáltatás egyébként tényleg ügyes. A lényege, hogy a gépi tanulást szolgálatába állítva fedezze fel jóelőre azokat a zenei tehetségeket, akik hamarosan a toplisták élén látunk majd viszont. Az algoritmusok folyamatosan fürkészik a különböző közösségi média felületeket (Twitter, Facebook, Instagram), illetve a zenei stramingszolgáltatások statisztikátit (YouTube, Spotify, Apple Music, SoundCloud) és olyan aktivitási mintázatot keresnek, ami a berobbáns előtti előadókra jellemző.

Állítólag a rendszer olyan jól működik, hogy már 10 héttel a toplistára jutás előtt megtalálja a tehetségeket. Gondolom mondanom sem kell, hogy ez mekkora versenyelőnyt jelenthet az Apple számára, akinek ugye történetesen ott az Apple Music, ahol ezt kiválóan tudná kamatoztatni. Például még relatív alacsony áron köthet exkluzív megállapodást; vagy olyan ajánlásokat adhat a felhasználóknak, amik tényleg megelőzik a vetélytársakat. Elég menő!

Az Apple mostában egyébként elég izgalmas üzleteket kötött az Apple Music-hoz. Például felvásárolta az hirhedt zenefelismerő szolgáltatást, a Shazamot; legutóbb pedig a legjobb és legnagyobb dalszövegben utazó oldalt, a Geniust édesgette maga mellé és integrálta a szolgáltatást az alkalmazásba.

Forrás: MacRumors

iPhone XR | Részletre is

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!