imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Gyorsan merül az iPhone-od?

Azonnal frissíts iOS 13.1.1-re!

Ariana Grande megmutatja, hogyan kell rendesen Memoji karaokézni


A legjobb szórakozás, amit az Ani- és Memojikkal lehet csinálni, egyértelműen a zenére tátogás. Most három ismert sztár mutatja meg, hogy is kell ezt csinálni…

Magyar idő szerint ma hajnalban osztották ki az idei Grammy-díjakat. Ez, különösen a tengerentúlon, meglehetősen nagy események számít, amit rengetegen követnek. És, mint ilyen, egyben tökéletes lehetőség az Apple számára az Apple Music promózására is. Nem is hagyták ki a ziccert, valóságos marketinghadjárattal készültek.

Egyfelől teleragasztották Los Angelest és környékét óriásplakátokkal. Ezeken jellemzően egy-egy nevesebb, esélyesnek tartott előadó Memoji megtestesítője volt látható, egy elég egyenes reklámüzenettel: hallgasd meg az Apple Musicon.

Aztán elkezdtek olyan akciókat nyomni a Shazam felhasználóknak (ugyebár a zenefelismerő-alkalmazást tavaly megvette az Apple), hogy a szokásos 3 hónap helyett 4 hónapig használhatják a szolgáltatást ingyen, ha most regisztrálnak (nekem ezt a lehetőséget ma nem dobta fel, így vagy túl későn próbáltam, vagy Magyarországon nem is volt elérhető).

Sőt, azok a felhasználók, akik korábban éltek már a 3 hónap ingyenes próbaidőszak lehetőségével, de mégsem lettek előfizetők, az Apple ismét elérhetővé tette az ajánlatot.(Ezzel én szintén nem találkoztam, pedig az említett célcsoportba esek, ha köztetek volt ilyen, írjátok meg kommentben!)

De a hab a tortán, ami egyszerre pörgeti majd fel az Apple Music előfizetéseket és az iPhone eladásokat is, egyértelműen a Memoji karaoke reklámok voltak, amiből rögtön három is érkezett az Apple YouTube csatornájára. Ariana Grande, Khalid és Florida Georgia Line a főszerepben.

A koncepció egyébként ugyanez volt tavaly is, csak akkor Childish Gambino énekelte Redbone című slágerét, jobb híján űrlényként, hiszen a Memoji intézménye akkor még nem létezett. Ebből is látszik, mennyit fejlődött azóta a technológia…

Forrás: The Verge

PS. Ahogy a videó végén az Apple írja is, a klippeket profik animálták, a valóságban senki nem tátogott egy iPhone előtt.

Apple Watch sosem látott árakon!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!