imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyerj AirPods Prót az iSTYLE-tól

Iratkozz fel a hírlevélre!

Az Arcade megtámadta az Apple honlapját


A cupertinóiak ötletes animációkkal turbózták fel az Apple.comot: az Arcade karakterei ellepték a főoldalt.

Az Apple előfizetéses gaming platformja a szeptemberi start óta folyamatosan gyarapszik, a reklámoktól és appon belüli vásárlásoktól mentesen játszható címek száma már átlépte a százat. Az Arcade-el korábban több cikkben is foglalkoztunk, ajánlottunk például játékokat itt és itt,  bemutattuk a kontrollert támogató alkotásokat, de még a Nintendo Switch-el is összevetettük a szolgáltatást.

Ezúttal az AA legfrissebb promóciójáról tudósítunk, a hétvégén debütált új reklám ugyanis nincs híján a kreativitásnak. Aki a cikk írásakor az apple.com-ra látogat, az saját szemével tapasztalhatja, hogy az Arcade játékainak főszereplői megrohamozták a főoldalt.

Az iPhone 11-eken a Hot Lava egyik arca ugrándozik, alatta Sonic farol szét egy Macbook Prót, a 2019-es iPad körül a Sneaky Sasquatch komisz sztárja kergetőzik, a Lego Brawls figurái az Apple TV-n moziznak, az Oceanhorn 2 főhőse pedig az AirPodsot népszerűsíti. Az Apple marketingesei nagyot gurítottak az akcióval, a jópofa animációk tényleg felkeltik az ember figyelmét. A magyar oldalon sajnos nem látható a mutatvány, de a 9to5Mac készített egy szemléletes videót az Apple.comon:

A cupertinóiak azonban nem álltak meg ennyinél, és egy teljesen új reklámmal is jelentkeztek. A film “A new world to play in” címen fut, és a játékok széles választéka mellett elsősorban a hordozhatóságot emeli ki.

Valahol érthető, hogy pont most csapnak egy kis hírverést, az utóbbi időben ugyanis az Arcade mintha kevesebbet szerepelt volna a médiában. Ez persze nem is csoda, a kezdeti izgalom elmúlásával természetes volt, hogy egy csendesebb, építkezős fázis következik. Az Apple legutóbbi pénzügyi jelentése a szolgáltatások bevételeinek növekedéséről számolt be, ám a gaming platformmal kapcsolatban nem közöltek konkrét adatokat.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!