imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Csatlakozz az iMagazin csapatához!

Új cikkíró kolléga kerestetik

Az Apple ügyfélszolgálata vizsgázott a legjobbra


Az idei laptopos felmérésben sem talált legyőzőre az Apple ügyfélszolgálata. A webes és a telefonos teszteken is kiválóan szerepeltek.

A Laptopmag minden évben teszteli a legnagyobb laptopgyártók ügyfélszolgálatát. A több mint 10 éve végzett kísérletükben arra keresik a választ, hogyan reagálnak a vállalatok a webes, telefonos, illetve közösségi média felületeken feltett kérdésekre. (Utóbbi felület az Apple esetében a Twitterre korlátozott, és a Facebookra vélhetően egy jóideig nem fogják bővíteni.)

A felmérésben 3 különböző kérdést tettek fel, és azt több ügyfélszolgáltatoson tesztelték. A kérdések az Apple esetében: hogyan tudom aktiválni a dark mode-ot, hogyan tudom kikapcsolni a webkamerát a MacBook Airemen, illetve hogyan lehet kikapcsolni az automata frissítéseket. Mindhárom kérdésre minden esetben kielégítő választ kaptak, méghozzá gyorsan, udvarias hangnemben.

Webes ügyfélszolgálattal max. 60, telefonossal max. 40 pont volt elérhető

Ezzel a webes és a telefonos pontszámokban is második helyet érte el Cupertino: előbbiben az idén nagyot javuló Razer bizonyult jobbnak, a gamerekre szakosodott vállalat a második helyet érdemelte ki összesítésben. A 60-ból elért 58 pont impresszív, és kifejezetten meglepő, ha arra gondolunk, hogy ők a felsoroltak közül a legkisebb vállalat. Ugyanakkor ha belegondolunk, hogy egy szűk piacra szakosodtak, már érthetőbb. Telefonos fronton az amúgy csak hatodik helyen végő Asus kapott eggyel több pontot.

Összességében egyértelmű az első hely 91 ponttal a 100 maximálisan szerezhetőből, igazából tényleg csak a Razer közelítette meg, a többiek lemaradtak ezen a fronton. A sort tavalyhoz hasonlóan az MSI zárja, ahol még telefonon sem tudtak válaszolni két kérdésre.

Nekünk az iMagazin szerkesztőségében nincs más márkákkal friss tapasztalatunk, de alá tudjuk támasztani, hogy az Apple telefonos ügyfélszolgálata elsőosztályú. Gyakran hívjuk fel őket az olvasóink által feltett kérdések vagy saját, rokonok által okozott problémák esetén. Az átlag felhasználóknál jobban értünk eszközeinkhez, de amikor elakadtunk, eddig még mindig segített az ügyfélszolgálat. Ráadásul mindezt magyar nyelven (bár többször kellett felettessel beszélniük, ilyenkor a háttérben halljuk, hogy alapvetően angolul kommunikálnak egymással).

Ezért is ajánljuk bátran, hogy probléma esetén elsősorban az Apple magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálatát keresse a +36 80 983 435-as telefonszámon. Ha máshonnan hívnád, csekkold az elérhető országok ügyfélszolgálatainak listáját.

Ha fontos az ügyfélszolgálat, és váltanál Apple eszközökre, nézz rá az iSTYLE BYEback akciójára, hátha épp neked találták ki!

Te igénybe vetted már az Apple ügyfélszolgálatát? Ha igen, oszd meg velünk a tapasztalataid!

Forrás: Laptopmag

Apple Care akció

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!