imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kipróbáltuk az iPhone XS Max-ot

Megnéztük hogyan teljesít hosszabb távon!

Az Apple vezeti a prémium áras telefonok online eladásait


Az Apple online boltja a negyedik legnagyobb webshop okostelefon eladásokat tekintve, prémium kategóriára szűkítve pedig első helyen trónol az USA-ban.

Az Amazon jobban szárnyal, mint valaha. A “nálunk minden kapható” üzletpolitika az évszazád bizniszévé kezdi kinőni magát, mégis alulmarad, ha prémium kategóriás mobilokról van szó. A Counterpoint Research felmérése pontos számokat nem közölt, de megjegyzi: az Apple online eladásai magasan vezetnek a prémium kategóriában.

Annak ellenére, hogy az összeladást természetesen ebben a szegmensben is vezeti az Amazon, 23%-os a részesedésük. Második az amerikai mobilszolgálttó Verizon 12%-kal, őket követi a Best Buy 9%-kal, majd utánuk következik az Apple 8%-kal. A számok már csak azért is érdekesek, mert egyrészről az Amazonnak exkluzivitása van néhány gyártó modelljei felett.

Másrészről a felhasználók hajlamosabbak a high-end mobilokat online megrendelni, ahelyett hogy felkeresnének egy közeli boltot. Az Apple-nek egyébként nem titkolt célja, hogy az embereket rászoktassa az online vásárlásra. Angela Ahrendts 2014-ben vette át az Appe online és retail store-okért felelős alelnök pozíciót, majd komoly változások jöttek a stratégiában.

Az üzleteket közösségi terekké alakították, elindították a Today at Apple edukációs programsorozatot, és eltüntették a lopásgátló kábeleket az asztalokról. Időközben megszűnt a sorbanállás is, az iPhone rajtokat már megejthetik a vásárlók online előrendeléssel. Úgy látszik szép munkát végzett az Apple, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a legmagasabb árkategóriában versenyezteti készülékeit.

Forrás: Cult of Mac

iPad Pro 2018

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!