imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kipróbáltuk az iPhone XS Max-ot

Megnéztük hogyan teljesít hosszabb távon!

Az iPhone 6s-sel indul a kedvezményes akkumulátorcsere az iSTYLE szervizekben (Frissítve!)


Az Apple kedvezményes akkumulátorcserét kínál minden vásárlójának, aki iPhone 6 vagy annál újabb készülékkel rendelkezik. Az iPhone 6s tulajdonosok már most is gyors javításra számíthatnak az iSTYLE szervizeiben.

A hetekben vezető hír volt szerte a világban, hogy az Apple, a felhasználói élmény és a készülékek használhatóságának megóvása érdekében bizonyos esetekben szoftveresen visszafoghatja az iPhone-ok teljesítményét. A jelenségnek technológiai okai vannak: a természetes öregedési folyamatokból fakadóan rosszabb állapotú akkumulátorok váratlan leállásokhoz vezethetnek, ezek előzhetőek meg a szoftveres intézkedéssel.

A helyzet enyhítése érdekében az Apple úgy döntött, kedvezményes árú akkumulátorcserét kínál a felhasználóinak, hogy az elhasználódott akkumulátorokat költséghatékonyan cserélhessék a hivatalos szervizpartnereknél.

A programban való részvételre mindenki jogosult, aki iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X vagy iPhone SE készülékkel rendelkezik – a garancia lejárta után is. Minden érintett készülék akkumulátora egységesen, 9 900 forintért cserélhető az iSTYLE szervizeiben.

Az ügyintézés kétféleképpen történhet:

1.) Akik személyesen meg tudnak jelenni a szervizzel rendelkező iSTYLE üzletek valamelyikében, azok mindenképpen foglaljanak előre időpontot ezen a weboldalon keresztül. Ezután, ha az adott készülék akkumulátorából van raktárkészlet, ott helyben azonnal, vagy 1 munkanapon belül az iSTYLE munkatársai elvégzik a cserét. A készlet pillanatnyi hiányában a várható átfutási idő 3-4 munkanap.

2.) Vidékieknek, és azoknak, akiknek nem megoldható a személyes megjelenés, az iSTYLE  futárszolgálaton keresztül biztosítja a programban való részvétel lehetőségét. Ebben az esetben a javítás összegén felüli 4 000 forint futárköltség ellenében az iSTYLE munkatársai leszervezik a készülék beszállítását, elvégzik a javítást, majd gondoskodnak a készülék visszaszállításáról is. A szolgáltatás igénybevételéhez ezen a felületen kell leadni az igénylést. A szállítás miatt ebben az esetben körülbelül 2 munkanappal növekszik a javítás átfutási ideje.

Felhívjuk rá a figyelmet, hogy bár az Apple bejelentése csak nem régen érkezett, az alkatrész-ellátottság már most akadozik. Jelenleg csak az iPhone 6s (a Plus modellt nem ideértve) akkumulátorából van elegendő mennyiség a raktárról végzett, gyors javítás igénybevételéhez.

A jelenlegi állás szerint az iPhone 6 és iPhone 6s Plus készülékekhez várhatóan két hét múlva érkeznek akkumulátorok, az iPhone 6 Plus esetén viszont – mivel a modell gyártása már leállt – március, április környékére tolódhat a készletek beérkezése. Minden más modell esetében folyamatos az ellátottság, itt tehát a fent említett 3-4 munkanapos átfutási idő (+2 nap futárszolgálat igénybevételének esetén) érvényes.

iPhone 6s

Fontos még, hogy az iSTYLE csak olyan készülékek akkumulátorának a javítását tudja vállalni, amelyeken nem található olyan sérülés, ami gátolja az eszköz szakszerű szét- és összeszerelését, illetve gyári (tehát nem utángyártott) akkumulátorral rendelkeznek.

Összegezve tehát azt javasoljuk, hogy akinek iPhone 6s-e van és szeretne részt venni a programban, az bátran éljen a lehetőséggel. Akinek viszont más típusú készüléke van és annyira nem érzi égetőnek a javítást, érdemesebb lehet várni addig, amíg befutnak az akksiszállítmányok, hogy a lehető leggyorsabb legyen a folyamat.

UPDATE (2018.02.05.): Idő közben minden érintett készülékhez érkeztek készletek, illetve a beszállítás is folyamatos lett, így bátran lehet jelentkezni minden modellel.
MBA_2018

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!