imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyílik az iSTYLE adventi naptára

Bomba jó karácsonyi ajánlatok az iSTYLE-tól!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Apple Watch Series 2

Az ünnep közeledtével újra szárnyal az Apple Watch


Tegnap az IDC piackutató cég vészjósló számokat közölt az Apple Watch Q3-as eladásairól. Mára viszont kiderült, a negyedik negyedév eddig csodásan alakul és még csak most jön a java.

Az IDC egy részlege a viselhető eszközök piacát vizsgálta és rémísztő eredmények születtek az Apple Watch-ok harmadik negyedévi eladásait illetően. A 2015-ös adatokhoz képest 71%-os visszaesést észleltek idén. Persze, ha egy kicsit a dolgok mögé nézünk, akkor nem is olyan nehéz rájönni, hogy miért.

1480948647717

Az Apple Watch köszöni szépen, nagyon jól van továbbra is. Az első szériát 2015 áprilisában adta ki a cupertinói cég, ami hamar piacvezető lett a kategóriájában. A Series 2 viszont 2016 kora őszén érkezett meg, pont a harmadik negyedév végén. Így ebben az időszakban jóval kevesebb első generációs órát adtak el, mint egy évvel előtte.

Egyébként jelenleg az Apple Watch piaci részesedése a viselhető okoseszközök kategóriájában 46,6%-os. Ebbe beletartoznak az almás órától jóval olcsóbb és egyszerűbb szerkezetek is, mint például a Fitbit és a Garmin fitnesz karkötői.

644078fb8466c3eae34cf3e146104bf1

A Q3-as gyengélkedést követően azonban az elmúlt hetekben újra szárnyal az Apple Watch, valószínűleg az idei év egyik legnagyobb slágerterméke lesz az ünnepi időszakban. A számok is ezt mutatják, november 1-je és 28-a között 9%-ot nőtt a piaci dominanciája és hol van még karácsony. Ezek az eredmények szintén az IDC piackutatásából szármoznak, közel 50 000 online viselhető okoskütyü vásárlás alapján, az USA-ban.

19254-19417-Screen-Shot-2016-12-06-at-103348-AM-l

Ám ez nem azt jelenti, hogy csak ott lenne ennyire sikeres a termék. A múlt hét az USA-ban is és itthon is rendkívül erősre sikerült.

“Az adatok azt mutatják, hogy az Apple Watch nagyszerűen teljesít és úgy tűnik az idei év egyik legpopulárisabb karácsonyi ajándéka lesz. Az ünnepi szezon első hetében rekord mennyiségű eladást produkált összehasonlítva a többi héttel és várhatóan a legjobb negyedévet fogja eredményezni az Apple Watchok története során.” – mondta Tim Cook, az Apple CEO-ja.

Pontos számokat nem közölt az Apple és nehéz is lenne megjósolni azokat, hiszen az Apple Watch az “other products” kategóriát erősíti, amibe olyan termékek is beletartoznak, mint az Apple TV vagy az iPod.

Forrás: Apple World Today és The Verge

DJI Osmo Pocket

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!