imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megjöttek az októberi Keynote meghívói

Kövesd velünk az eseményeket!

Egy rakás rangos díjat nyert az Apple kommunikációs csapata


Múlt héten került megrendezésre a Cannes Lions, ami a marketing és kreatív kommunikációval foglalkozó embereket és cégeket hivatotta díjazni. Az Apple-nek több rangos díjat is sikerült bezsebelnie, két különösen kiemelkedő díjat is elhoztak.

Jó Apple reklámokból az elmúlt év során sem volt hiányunk. A legendás, 1984-es Super Bowl reklám óta szinte elképzelhetetlen az Apple kreatív reklámok nélkül. A cég kommunikcáiós és marketing csapata ezúttal sem vallott szégyent, ugyanis egy reklámfilmért  és egy kommunikációs programért is sikerült megkapniuk a Cannes Lions legmagasabb fokozatának számító Grand Prix elismerést.

A Spike Jonze rendezte Welcome Home című HomePod reklám abszolút sikert tudhat maga mögött. Magunk is imádjuk a koncepciót, a hangulatát és a rendezést, de a mi véleményünknél sokkal inkább számít a szakma krémjének elismerése. A film a fődíjon kívül arany oroszlánt kapott produkciós dizájn és online fogyasztási cikk kategóriában is. Kijárt egy ezüst oroszlán a zenéért és még egy online fikció kategóriában is, illetve egy bronz fokozat a képi megvalósításért.

A másik rangos elismerést a Today at Apple program kapta. A céget a kíváló marketing kommunikációjáért és a vásárlók aktivizálásáért díjazták. Az Apple Store-ok közel egy éve funkcionálnak oktatási műhelyként is, szakemberek izgalmas közösségi programokon keresztül vonják be az odalátogatókat az Apple világába valamilyen kreatív tevékenységen keresztül.

Legyen szó fotózásról, kódolásról vagy valamilyen zenei performanszról, a Today at Apple célja, hogy a vásárlók a kultúra bölcsőjeként tekintsenek az üzletekre. Angela Ahrendts, az Apple Retail Store-okért felelős alelnöke szerdán úgy fogalmazott, hogy az oktatási programjuk az Apple valaha volt legnagyobb terméke:

Ha úgy tekintjük, hogy a boltok képzik a hardvert és az a szoftver, ami bennük történik, akkor ezt a Today at Apple jelenti.

A Today at Apple megkapta a brand élményért kijáró legrangosabb díjat, illetve a titánium oroszlán elismerést is. Számos további reklámfilmet is díjaztak, mint az iPhone 7 kampány Barbers című videóját (rendezés, vágás, fényképezés, zene) vagy a Holiday (fényképezés, zene). Ezen kívül díjat nyert az iPhone X – Unlock, Siri és A Szikla közös produkciója, illetve a 2017-es WWDC emlékezetes Appocalypse hangulatfilmje is. A jelölt és díjazott filmek:

Forrás: 9to5Mac

BTS

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!