Igen, a fintech cégek egy újabb riválist kapnak, méghozzá egy igencsak komolyat: a Google-t. A keresőóriás ugyanis nyit az új piac felé, a szolgáltatásuk neve pedig Cache lesz.
A Google Pay tavalyi bevezetése után nem meglepő a lépés, hogy a kaliforniaiak is megvetik lábukat ebben a szegmensben. Ráadásul tavaly decemberben megkapták a licenszt az elektronikus pénzkiadásra, így gyakorlatilag minden akadály elhárult előlük.

A céljuk alapvetően ugyanaz lesz, mint az Apple-nek, a Revolutnak vagy a többi hasonló megoldásnak: a bankoknál kedvezőbb, ügyfélbarátabb opciókkal elcsábítani az ügyfeleket. Mindehhez a hátteret a Citigroup, valamint a Stanford egyetemi hitelszövetkezetük adná. Ezen felül biztosítana a Google extra szolgáltatásokat, például hűségprogramokat. Az egyelőre nem dőlt el, hogy mindezt ingyenesen vagy valamilyen szolgáltatási díjért cserébe vehetnénk igénybe.
A Google érkezése persze nem váratlan, már csak azért sem, mert hamarosan a Facebook is megérkezik a piacra, a versenyelőny pedig rendkívül sok zöldhasút hozhat az elsőként berobbanó vállalat konyhájára. Bár az Apple Card már jelen van, egyelőre csak az USA-ban érhető el, eközben a Facebook Pay még bemutatásra sem került, tehát még a Google sincs igazán elkésve. A jövőben várható, köztük lévő verseny pedig nekünk, a felhasználóknak kedvez majd.
Forrás: Wall Street Journal
Te melyik megoldást használod, használnád?