imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyílik az iSTYLE adventi naptára

Bomba jó karácsonyi ajánlatok az iSTYLE-tól!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Érkezik a Legend of Zelda iPhone-ra


Már 2018 tavaszán megjelenhet a Nintendo egyik legnagyobb franchise címe, a Legend of Zelda iPhone-on. Vajon sikerül a japán fejlesztőknek tanulniuk a Mario Run hibáiból? Nagy rá a sansz, hogy egy éven belül kiderül.

Még ha a Nintendo nem is számít a legnagyobb névnek napjainkban, a videojátékok teljes történetét tekintve igenis az egyik legnagyobb és legismertebb. Lelkes japán fejlesztők, akik a mai napig hisznek a jól bevált receptekben, ahogy a Super Mario Bros-ban és a Legend of Zeldában is. Téves lenne azt állítani, hogy ezeknek a játékoknak már semmi érvényük a játékpiacon: megvan a maga helyük, és tulajdonképpen rengetegen kedvelik őket, csak relatíve kevesen vásárolnak emiatt Nintendo konzolokat.

A Mario Run decemberi debütálása pénzügyileg egyáltalán nem volt bukás, sőt. Igazából nem is vártunk mást ekkora hype hullám után, azt viszont igen, hogy a Mario sokunk kedvence lesz. Nem lett az. Úgy tűnik, még a Nintendónak is van mit tanulnia; reméljük megfogadják a játékkritikusok és a játékosok véleményét az elkövetkezendő címeknél. A Mario Run-t a Fire Emblem Heroes követte, ha pedig hihetünk a híreknek, akkor a nyárra várható Animal Crossing után jövő év ilyenkor már iPhone-on is nyomhatjuk a Legend of Zeldát.

Pontos információ nincs arról, hogy a Nintendo melyik platformot célozza meg, vélhetően Androidon és iOS-en is egyaránt elérhetőek lesznek a cég játékai. A Mario Run iPhone-os prioritását tekintve joggal gondolhatjuk, hogy nem lesz ez másként a Legend of Zelda esetén sem. Hiába kisebb a platform, a fejlesztőknek egyelőre sokkal nagyobb biznisz iPhone-ra és iPadre fejleszteni, ha pedig Apple TV-re is megjelenne, az maga lenne az álom.

Nagy fába vágta a fejszéjét a Nintendo, amikor a Legend of Zelda mobilos fejlesztése mellett döntöttek. A játék mögött igen nagy rajongótábor áll, komoly elvárásokkal. Ritka az, amikor egy már létező játékból olyan telefonos változat készül, ami nem okoz csalódást az eredetit kedvelőknek; kérdés, hogy vajon sikerre tudják-e vinni a Legend of Zeldát a 4-6”-os kijelzők világában is. Jelen esetben annyi előnnyel indul a Nintendo, hogy a Legend of Zeldának már két olyan epizódja is létezik, ami érintésvezérlésre íródott: a Phantom Hourglass és a Spirit Tracks korábban Nintendo DS-en jelentek meg. Emellett jó ómen az is, hogy a Breath of the Wild óriási sikert aratott Wii U-n és Nintendo Switch-en.

Forrás: The Verge

AW S3 + Nokia Body

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!