imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyílik az iSTYLE adventi naptára

Bomba jó karácsonyi ajánlatok az iSTYLE-tól!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Ettől az Apple reklámtól eldobod a hajad!


Elképesztő gyorsasággal máris itt a következő iPhone 7 Plus reklám. A legutóbbi meghitt, lassú hangulatú videó után ezúttal egy kicsit játékosabb, viccesebb tartalommal tért vissza az Apple. Lehet az iPhone 7 Plus még az eddigieknél is praktikusabban mágikus?

A közvetlen környezetemnek már a haja hullik néha attól, amikor elküldözgetem nekik a havi rendszerességgel megjelenő iPhone reklámokat – én pedig értetlenül állok a reakciók előtt. Volt itt minden: a lufiktól elkezdve, a hab testű Giovannin illetve Rómeó és Júlián át, (amit egyébként itthon is láthatunk a tévében) egészen a keleti régiót is lefedő fiatalokig, sőt még görög kolóniák is láthattunk. Most pedig egy egész borbély família is megjelenik. A marketing gépezet nem áll le, mi pedig mindeközben jót szórakozhatunk az Apple kreatív embereinek extrémebbnél extrémebb ötletein.

A történet szerint egy fekete amerikai család által üzemeltetett kedves kis borbély szalonban járunk, ahol 4 másodperc alatt kerül elő a Jet Black iPhone 7 Plus. Ami amellett, hogy vízálló, más mobilokat megszégyenítő teljesítménnyel bír és dupla kamerát is tartalmaz, eddig rejtett funkcióként még a hajadtól is megszabadít. Szóval a portrémódot alkalmazva a vendégek séróját mind-mind lefotózzák az üzletben és kiaggasztják a kirakatba, amitől jelentősen megnő az üzlet forgalma. A stop trükkös, időmanipulálós megoldások és a lazázós hangulat kellően hangulatossá teszik a reklámot, nekünk nagyon tetszett.

Végignézve újra az eddigi videókat mind-mind nagyon különböző miliőt kreálnak. Találunk köztük meghitt hangulatúakat; vannak, amik viccesebbre vagy inkább kevésbé viccesre sikerültek; illetve valós szituációk is megjelennek bennük. Ilyen színes lefedéssel azt hiszem, nem is nagyon tud melléfogni az Apple, a sok reklám között mindenki talál magának kedvére valót. Ha a múltkori fotós oktatóvideók nem hatoltak elég mélyre az elméd azon bugyrába, ami az iPhone 7 Plus vásárlására ösztönöz, akkor a videó végén táncoló kisfiútól biztosan te is végleg eldobod a hajad.

Én valamiért egyből a sokak által ismert GTA San Andreas videojátékból ismert borbély szalonokra asszociáltam, ahol egy enter leütésével másodpercek alatt hajat lehetett nyíratni, vagy akár hosszabbíttatni is. Tim Cooknak valószínűleg nem ez ugrott be elsőre, inkább a 2017 Q2-es pénzügyi eredmények, amiből kiderült, hogy 1%-kal kevesebb iPhone fogyott előző évhez képest, ugyanakkor a felhasználók egyre gyakrabban választják a nagyobb iPhone-okat. A kérdést nem lehet persze csupán méretbeli különbségre leegyszerűsíteni, hiszen elfogadható felárért egy jobb hardvert kínál az Apple, ami engem is egyre inkább a Plus modell felé terelget mostanában.

DJI Osmo Pocket

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!