imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Évi 42 milliárd forintnál is többet költ az Apple repjegyre


És naponta 50 jegyet vesz Sanghajba az alkalmazottainak. Nyilvánosságra kerültek az Apple repülési szokásai az egyik légitársaságnál, és rögtön megragadhatóvá vált, milyen hatalmas vállalatról is van szó.

Az emberi elme számára a nagyvállalatok szinte felfoghatatlan mennyiségű pénzt kezelnek, felfoghatatlan mennyiségű alkalmazottal dolgoznak és felfoghatatlanul hatalmas területeken működnek.

Nem véletlen, hogy a kifelé történő kommunikáció során igyekeznek mindig ismerős arcokat megjeleníttetni – leginkább a vezérkarból – hiszen így van valakikhez kötődni, arcot nyer az egyébként személytelen techóriás. A méretekbe így viszont alig látunk bele.

Tim Cook, az Apple egyik megszemélyesítése

Aztán néha jön pár statisztika és máris érthetővé válik, hogy mit is jelent vállalatóriásnak lenni. Például arról, hogy mennyit költ az Apple egyetlen légitársaságnál repülőjegyekre egyetlen év alatt…

Nos, több, mint 42 milliárd forintot.

És mondom, ez csak a United Airlines-os számla, közel sem az összes költés. Mindezt onnan tudjuk, hogy a légitársaság kihirdette legnagyobb ügyfeleit és megosztott pár statisztikát.

Csak pár további infó:

  • A 150 millió dolláros összköltéssel magasan az Apple a társaság legjelentősebb ügyfele.
  • A következő árkategóriában (34 millió dollár+) a Google, a Facebook és a Roche versenyez.
  • A leglátogatottabb célpont a Shanghai Pudong reptér (PVG).
  • Csak ide évente 35 millió dollár értékben vesznek jegyeket,
  • amihez naponta (!) 50 darab business class férőhelyet kell összevásárolni.
  • Gyakori célpont még továbbá: Hongkong (HKG), Tajpej (TPE), London (LHR), Dél-Korea (ICN), Szingapúr (SIN), München (MUC), Tokió (HND), Peking (PEK) és Izrael (TLV).

Utazási költségtérítés, hellóka!

Forrás: MacRumors

DJI Osmo Pocket

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!