imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megjöttek az októberi Keynote meghívói

Kövesd velünk az eseményeket!

Hivatalos megállapodást kötött a Beats és az NBA


A megegyezés értelmében az Apple tulajdonában álló Beats by Dr. Dre fej- és fülhallgatóival látják el az NBA játékosait, immár hivatalos formában is. Az új szponzori szerződés értelmében rajongói termékekre is számíthatnak a kosárlabda szerelmesei.

Még szorosabbá vált az NBA és a Beats kapcsolata. A friss bejelentés szerint hivatalosan is sikerült megállapodni arról, hogy a prémium audio termékeket gyártó vállalat lesz az NBA elsődleges fej-és fülhallgató, illetve vezeték nélküli hangszóró és kiegészítő beszállítója. Eddig sem volt ritka látvány az NBA közvetítések alatt (bemelegítés közben és megérkezéses bejátszásokban) a Beats eszközök látványa a játékosok fején, mostantól hivatalosan is keretet ad ennek a két szervezet.

Korábban “csak” neveket sikerült igazolnia a Beatsnek. Az amerikai kosárlabda bajnokság ikonja, LeBron James pédául 2008 óta a Beats reklámarca volt, ráadásul kisebbségi tulajdonosként, de az Apple felvásárláskor felmarkolt 30 millió dolláros kifizetése után is a brand legnagyobb csillaga maradt. A termékeket pedig továbbra is megannyi sztár hordja, bár egyre nagyobb teret kap az AirPods is.

Most viszont a ligával is sikerült egy globális, több éves szerződést kötniük. A megállapodás egy átfogó marketing és értékesítési stratégiát foglal magába, ami lehetővé teszi, hogy az NBA  és a Beats közösen, egyedi logókkal és a játékosok aláírásával fémjelzett rajongói termékeket dobjon piacra.

A bejelentés kapcsán új videó is érkezett, amiben sztárok sorát ismerhetjük fel: LBJ-t edzés közben és az idei döntőben viselt rövidnadrágos öltönyében is láthatjuk, de febukkan az idei MVP James Harden, a bajnok Draymond Green, a Timberwoles sztárja Karl Anthony Towns, az év újonca Ben Simmons, illetve egy pillanatra a Celtics feltörekvő csillaga, Jason Tatum is:

A megkötött üzlet egyébként a profi férfi ligán kívül a WNBA-re, az NBA G League-re és az amerikai kosárlabda válogatottra is kiterjed. Ez külön jó pont azokban a napokban, ahol nagy port kavart a női játékosok nagyságrendekkel alacsonyabb bére.

Elsőre mindkét oldalról előnyös üzletnek tűnik, hiszen a közvetítésekben eddig is gond nélkül felbukkantak a Beats és az Apple márkajelzései és termékei, most pedig már mind a csapatok, mind a ligák profitálhatnak a dologból.

Forrás: Business Wire

Kifutó MacBook Pro modellek

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!