imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Gyorsan merül az iPhone-od?

Azonnal frissíts iOS 13.1.1-re!

iPhone 11-et vásárolnál? Csak iSTYLE Védelemmel!


Kiterjesztett garancia, baleseti garancia és még asszisztencia is egyben? Legújabb készülékedet az iSTYLE-ban már így is megvásárolhatod, akár 3 éves iSTYLE Védelemmel! A friss ropogós, tényleg kihagyhatatlan ajánlat!

Az iPhone egyáltalán nem olcsó mulatság, sokak számára az egyik, ha nem a legdrágább ingóságukat jelenti. Ezért kiemelten fontos, hogy biztosak lehessünk felőle: akkor sem történik nagyobb anyagi kárunk, ha az okostelefonunkkal valami komolyabb baleset történik.

Az iSTYLE Védelem biztosítását korábban nagyon szerettük, és gyakorlatilag semmi olyan hardvert nem vettünk az utóbbi években, amire ne kötöttük volna meg. És ugyan alapvetően egy jó konstrukció volt, azért néhány dolog nem tetszett benne. Ezt ők is tudták, ezért most egy új szintre emelték a szolgáltatást!

A iSTYLE Védelem csomagjában mostantól többről van már szó, mint egy teljes körű készülékbiztosításról. A termékben az új partner a Business Box, akikkel együtt egy tényleg ütős ajánlatot raktak össze! Vegyük sorba, miért olyan jó ez számunkra.

Természetesen megmaradt teljes körű védelemnek, vagyis akár elromlik vagy fizikailag sérül a készüléked, biztos lehetsz benne, hogy a hiba ki lesz javítva vagy cserélve lesz.

Számunkra a legnagyobb különbség az előző szolgáltatáshoz képest az asszisztencia. Ez első körben azt jelenti, hogy készülék probléma esetén fel kell hívnod egy számot, ahol első körben telefonon keresztül probálnak segíteni. Csak gondold végig, hány IT-ban nem járatos rokonnak lehet ez segítség, akinek nem neked kell mindent elmagyarázni…

És ami még ennél is jobb: ha szervizbe kell vinni a készüléket, azt teljes körűen intézi az asszisztencia, futárral, szerviz egyeztetéssel. Vagyis rengeteg időt és nehézséget spórolhatsz vele! Én azt mondom, sokaknak már csak ezért is megéri az extra védelem.

Baleseti kár esetén a javításhoz/cseréhez először önrészt kell fizetned: ez első esetben bruttó 25 ezer forint, azonban ha a szerződés ideje alatt többször is igénybe veszed a szolgáltatást, akkor ez egészen 100 ezer forintig kúszhat fel. Ehhez azért nagyon “ügyetlennek” vagy balszerencsésnek kell lenni. Azonban ezt az önrészt nem minden esetben kell megfizetned! Ilyen például, ha minősített ütésálló tokban hordod a készüléked, és úgy esik baja (ilyet természetesen az iSTYLE-ban is tudsz vásárolni). De akkor sem, ha balesetet szenvedsz, és aközben törik el az iPhone-od is. Meghibásodás esetén természetesen nem kell önrészt fizetnünk.

Egy aprónak tűnő, de annál fontosabb változás azoknak, akik szeretnek előre tervezni (helló, cégvezetők!): eddig előfordulhatott, hogy egy elromlott vagy összetört készüléket totálkárosnak minősítettek, és csere helyett készpénzes jóváírást kaptunk (én is jártam így, RIP iPhone X). Az új konstrukcióban azonban biztosak lehetünk, hogy a szolgáltatás teljes ideje alatt meg lesz javítva vagy ki lesz cserélve a készülék.

És ami a legjobb benne, amin a háttérben elég keményen dolgoztak az utóbbi időben: az iSTYLE Védelmet már akár holnap is kérheted az új iPhone 11 készüléked mellé. 2 évre 29 900 forint, míg 3 évre 39 900 forint a díja.

Amennyiben komolyan érdekel a szolgáltatás, olvasd el a részleteket az iSTYLE Védelem dedikált oldalán, vagy faggasd ki a részletekről az iSTYLE munkatársait a boltokban, akik készségesen állnak rendelkezésedre. Természetesen itt a hozzászólások között is igyekszünk válaszolni a felmerült kérdésekre a következő napokban, de nem ígérjük, hogy mindenre tudunk hiteles választ adni.

Bármilyen ismerősöm kérdezett meg az elmúlt években, mindig erősen ajánlottam a biztosítást. Az iSTYLE Védelmet viszont egyenesen kötelezővé tenném!

iPhone XR akár 0 Ft önrésszel és 0% THM-mel

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!