imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Retina MacBook Air

Teszteltük a méltó trónörököst!

iPhone és MacBook szerviz- és csereprogram a láthatáron


Az Apple kevés eltéréssel két javítási és csereprogramot is bejelentett. Egyet az iPhone X-hez, egyet a Touch Bar nélküli MacBook Próhoz. Itt vannak az előzetes tudnivalók.

Noha egyelőre pontos részletekről és a csere iSTYLE-ban történő folyamatáról információ hiányában egyelőre nem tudunk beszámolni, szerettük volna, ha mielőbb értesültök az Apple két új javítási programjáról. Részletek egy héten belül, addig is jöjjenek a legfontosabb részletek!

Fontos: mindkét program a vásárlástól számított 3 évig érvényes, így nem kell pánikolni, bőven lesz idő beadni a készüléket szervizbe.

iPhone X

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone X modell érintőképernyője a kijelző egyik alkatrészének hibájából rendellenes viselkedést mutathat. Azaz a kijelző része vagy egésze nem érzékeli az érintést; illetve akkor is érintést érzékel, amikor nem történt valódi interakció. Ebben az esetben, a jogosultság megállapítása után az Apple hivatalos szervizpartnerei ingyenesen cserélik a meghibásodott készülékek érintőképernyőjét.

13 inches MacBook Pro Touch Bar nélkül

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott. Az érintett meghajtókat díjmentesen szervizeli egy hivatalos Apple-szerviz.

A jogosultságot ezen a hivatalos oldalon ellenőrizheted a gép szériaszámának megadásával (válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple () menüben A Mac névjegye menüpontot.).

További tudnivalók

  • Ahogy az lenni szokott, ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a készülékek jótállási idejét.
  • Ha úgy gondolod, hogy korábban fizetned kellett emiatt a problémák miatt a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.
  • Mindkét program az érintett modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes.

Részletek a szervizelés menetéről hamarosan, külön cikkekben.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!