imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megérkezett az AirPods Pro

az Apple legújabb fülese!

Itt a jógás Apple Watch kihívás!


A Jóga Világnapján érkezik a legújabb Apple Watch kihívás, amiért vadiúj kitűzőt szerezhetsz. 

Ha azt gondoltad, ebben a nyári melegben elég csak egy izzasztó sétát tenned a napon, hogy kimaxold a fittséget, akkor nagyon tévedsz. A rendszeres testmozgásra mindenképp szükség van. Most ehhez ad egy kis löketet az Apple következő kihívása június 21-én, vagyis ezen a pénteken, a Jóga Világnapja alkalmából.

Így talán nem olyan nehéz kitalálnod, mit is kell tenned a kihívás teljesítéséhez. Nincs más dolgot, mint lenyomni legalább 15 perc jógát bármely olyan appban, ami rendelkezik Egészség (Health) alkalmazás integrációval. Vagy használhatod az Apple natív jóga edzés mérési lehetőségét is, melyet a watchOS 5-tel vezettek be (ezért ez a Series 0 tulajdonosok számára nem elérhető opció).

Image result for yoga apple watch

Az Apple egyébként rendszeresen állítja különböző kreatív kihívások elé a felhasználókat jelvényekért cserébe: így ünnepelhetjük a Föld napját, vagy épp a nőnapot is. Ez az első alkalom, hogy a Jóga Világnapján is szerezhetünk egyedi kitűzőt és persze jól megérdemelt matrica csomagot is, melyet iMessage beszélgetésekben és FaceTime-olás közben használhatunk fel.

Az Apple Watch jelenleg tizenkét különböző nagy edzéstípust különböztet meg, úgy mint: gyaloglás, futás, kerékpározás, elliptikus tréner, evezőgép, lépcsőzőgép, nagyintenzitású edzés (HIIT), túrázás, jóga, úszás, kerekesszék és egyéb.

Az sem baj, ha ellenállnál a mainstream csábításának és egy olyan edzéstípust kezdtél el, ami nem szerepel a listában – ilyen például a golf -, mutatjuk hogyan választhatsz még több egyedi lehetőség közül.

  • Nyisd meg az Edzés alkalmazást az Apple Watch készülékeden
  • Görgess amíg meg nem jelenik az Egyéb edzéstípus, majd nyomd meg a startot
  • Fejezd be az edzést a képernyő jobbra húzásával és koppints a Befejezésre
  • Ha végeztél megnézheted az edzésről készült összegzést. Ezután koppints az Edzés elnevezése elemre
  • Görgess végig az ABC sorrendbe rendezett listán és válaszd ki a sportot
  • Koppints a kívánt edzéstípusra, majd a Mentésre

Ha pedig még nincs Apple Watchod, itt a remek alkalom, válogass az iSTYLE kínálatából, péntekig még meg is érkezhet!

MacBook Pro és iMac most 3 év jótállással!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!