imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megérkezett az AirPods Pro

az Apple legújabb fülese!

Jöhetnek az időközi app előfizetési akciók!


Hamarosan nemcsak akkor adhatnak kedvezményt az alkalmazáskészítők, amikor be akarnak húzni új ügyfeleket, hanem menet közben is a már meglévő, vagy a volt vásárlóknak is.

Az App Store-ban fellelhető előfizetéses alkalmazások körül elég sok a diskurzus mostanában. Kezdve azzal, hogy maga az Apple buzdítja erre, a felhasználók által kevésébé kedvelt fizetési formára a fejlesztőket; folytatva a különböző stratégiákkal trükköző csalókkal; egészen az Apple válaszlépéséig ezekre a visszaélésekre. Ezúttal egy, a felhasználók által is sokkal könnyebben szerethető intézkedésről lesz szó:

az előfizetéses akciókról.

A jelenlegi módi ugyebár az, hogyha itt a karácsony, Cyber Monday, húsvét vagy egyéb ünnep, akkor a fejlesztők nagy leárazásokat tartanak. Sokan, érthető okokból ilynekor szerzik be az éves app-adagot. Az előfizetéses szolgáltatást kínáló appok azonban nem sok kedvezménnyel tudják magukhoz édesgetni a felhasználókat. Tulajdonképpen egyetlen lehetőség adott: kedvezmény az új előfizetőknek. Így mind a meglévő, mind az ex-előfizetők kiesnek.

Ezen fog változtatni az Apple az iOS 12.2-vel, ahogy azt a fejlesztőknek szóló aloldalon olvashattuk. A jövőben az alkalmazáskészítők időközi leárazásokat is tarthatnak majd, meglévő és volt felhasználóknak kedveskedhetnek akciókkal, és egyszerre akár 10 párhuzamosan futó promóciós árral dolgozhatnak.

Főleg ez utóbbi az érdekes. Az irányelvek alapján ugyanis a kedvezményes árakat nem kell mindenki által elérhetővé tenniük. Ez lehetővé teszi, hogy A/B teszteket folytassanak, azaz különböző felhasználói csoportokat különböző akciókkal támadjanak. Ezzel letesztelhetik például, hogy melyik a legköltséghatékonyabb promociós ár. Sőt, a készítők azt is látni fogják, hogy kik azok a felhasználók, akik lemondták a megújuló előfizetést, így őket külön meg tudják majd szórni akciókkal.

Úgy számoljatok tehát, hogy a jövőben az előfizetéses szolgáltatások körül is érdemes lesz szaglászni az ünnepek ideje alatt, hátha ki lehet fogni valami kellemes akciót. Továbbá, ne felejtsétek, hogy promóció ide vagy oda, a kedvezményes árak mindig visszaállnak egy idő után normálra. Ne felejtsétek el lemondani az előfizetést, ha annyit már nem akartok fizetni.

Még az is lehet, hogy megdobnak egy újabb akcióval…

Forrás: TechCrunch

MacBook Pro és iMac most 3 év jótállással!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!