imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Gyorsan merül az iPhone-od?

Azonnal frissíts iOS 13.1.1-re!

emmy

Két Apple reklám is Emmy jelölést kapott


Egy iPhone-nal felvett természetfilm és a brit művészekről készült klip is megkapta a tévés produkciók legrangosabb jelölését.

Az Apple korai kampányfilmjei közül néhány igazán kultikussá vált, amikből hosszú válogatások elérhetőek a neten. Ez persze nem jelenti azt, hogy manapság ne készítenének jó reklámokat, sőt!

Idén például két ilyen klip is Emmy jelölést kapott a legjobb reklámfilmek kategóriában! A televíziós produkciók legrangosabb díjátadóját 71. alkalommal rendezik meg szeptember 22-én, tegnap pedig nyilvánosságra hozták az egyes kategóriák jelöltjeit, amik között az alábbi két alkotást is megtalálhatjuk.

Az egyik a Don’t Mess With Mother (ne szórakozz anyával), ami az iPhone fotós teljesítményét reklámozza. Egy világkörüli túra meseszép felvételekkel, avagy a Sivatagi show modern egyperces verziója:

Ha szeretnél hasonlóan szép iPhone-nal felvett felvételeket nézni, ne hagyd ki a Zátonyt sem!

Szintén jelölést kapott a Behind the Mac. Ebben a szintén egyperces videóban a brit zenei szcéna olyan neves alakljait láthatjuk, akik Macet használnak munkájuk során. A videó egy egyszerű fekete-fehér slideshow, ahol a képkockákon megjelenik többek között Paul McCartney, David Bowie és Zane Lowe.

A kiemelkedő reklámfilmek kategóriában az 5 jelölés közül így kettőt is Cupertino zsebelt be, rajtuk kívül a Nike, a Netflix és a Sandy Hook Promise található a listán (utóbbi egy nonprofit intézmény ami a hírhedt iskolai lövöldözésről kapta nevét és a hasonló tragédiák elkerüléséért dolgozik).

Ugyan ez a jelölés is nagy elismerés és a győzelem is biztosan örömteli lenne Tim Cookék számára, az Emmy vélhetően sokkal fontosabb lesz az Apple számára a következő években. Az Apple TV+ szolgáltatással ugyanis számos sajátgyártású projekt érkezik majd, amibe elképesztő összegeket invesztáltak, és a szolgáltatás sikeréhez biztosan segítene a szakma elismerése is a jövőben.

Forrás: Television Academy

Neked melyik reklám tetszik jobban?

iPhone XR akár 0 Ft önrésszel és 0% THM-mel

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!