imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Csendben frissült a MacBook választék

Nagyobb aksi, erősebb proci, True Tone kijelző

Megújuló előfizetés egy törölt appon? Soha többé!


A legújabb iOS 13 funkciónak köszönhetően az Apple egy újabb lehetőséget ad felhasználói számára, hogy ne felejtsék el lemondani a nemkívánt szolgáltatásokat.

Tegnap megérkezett az iOS 13 és a macOS Catalina második fejlesztői bétája. Természetesen sokan rögtön nekiugrottak újdonságok után kutatva, és nem hiába fáradoztak. Az iOS 13 esetében talán legérdekesebb újítást Frederico Viticci fedezte fel:


Amenniyben egy olyan appot szeretnél törölni, amiben még élő előfizetésed van, egy popup figyelmeztet. Két dolgot tehetsz: a jelzés ellenére törlöd az appot, vagy a másik gombra kattintasz, ami elnavigál az előfizetésed menedzseléséhez (vagyis az amúgy kicsit eldugott Apple ID beállításaiba kerülsz).

EEgy újabb kifejezetten hasznos funkciót kapunk, amivel könnyebb kiszűrni a felesleges vagy ránk erőltetett előfizetéseket. Ugyanis, ha be van állítva az automatikus megújítás, simán fizethetünk figyelmetlenségből jó sokáig egy nem használt szolgáltatásért. Ha pedig csak az egyik eszközünkön akarjuk törölni az appot, és máshol például még szükségünk van rá, akkor is jó legalább képben lenni.

Az külön pozitív, hogy a felugró ablakban azt is láthatjuk, hogy az előfizetésünk mikor újulna meg automatikusan. Valamint azt is külön jelzi az üzenet, hogy más eszközön is használhatjuk-e az adott szolgáltatást.

Megint egy olyan újítás, ami a felhasználókat helyezi előtérbe, pozitívan használja ki az Apple-nek biztosított információt, és megint valami, ami nem fért bele az idei WWDC bemutatóba, pedig az elmúlt években perceket beszéltek volna róla. Reméljük, van még pár hasonló a tarsolyban a szeptemberi kiadásig!

Veled történt már olyan, hogy figyelmetlenségből sokáig (esetleg komolyabb összeget) fizettél egy nem használt online szolgáltatásért?

Forrás: Twitter

iPhone XS akár 0 Ft önrésszel és 0% THM-mel

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!