imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kezünkben az iPhone XS és iPhone XS Max!

Nézd meg és olvasd el első benyomásainkat!

Nem jött be egy fizetős alkalmazás? Igényeld vissza az árát!


Előfordult már veled is, hogy nem voltál teljesen elégedett egy olyan alkalmazással, amiért fizettél? Gond egy szál se, az Apple készségesen visszatéríti az árát. Lássuk, hogyan működik a procedúra!

Olykor előfordul, hogy fizetünk egy alkalmazásért, ami végül nem pontosan azt nyújtja, amire számítottunk vagy simán elfelejtünk leiratkozni egy havonta megújuló szolgáltatásról (pl.: Netflix, Spotify, stb.). Előbbire azért szerencsére ritkábban van példa, hiszen most már minden minden alkalmazáson belüli vásárlást is feltüntet az App Store az appok terméklapján, sőt nemrég a zsákbamacskát is rendesen megrendszabályozták.

Természetesen az Apple is pontosan jól tudja, hogy nincs is fontosabb a vásárlói elégedettségnél, ezért folyamatosan frissülő, gondosan válogatott ajánlott alkalmazások közül válogathatunk az App Store-ban. Ha pedig úgy adódik a “fairplay” keretein belül akár el is állhatunk a vásárlástól. Mit jelent ez? Ha minden játékot végigpróbálsz, majd visszakéred az árát, akkor az Apple nemcsak morcosan fogja csóválni a fejét, hanem el is fogja utasítani a kérelmedet.

A végigjátszod, majd visszakéred az árát módszer sem célravezető, habár 14 napon belül elvileg minden vásárlástól elállhatunk (a vásárlást igazoló e-mailben ezt az Apple is feltünteti). Ehhez keresd ki az Apple-től kapott számlát az e-mail fiókodból. Alul keresd meg a hibabejelentő linkjét és kattints rá! A következő lépés a régió kiválasztása. Ez a mi esetünkben Magyarország lesz. Jelentkezz be az Apple fiókodba. A Probléma kiválasztása opcióra bökve a legördülő menüből kiválaszthatsz egy elállási indokot.

Itt olyan lehetőségek közül válogathatunk, mint: bugos volt az app, nem azt kaptuk amit vártunk, vagy csak simán nem jött be az app. A következő rubrikában egy rövid indoklást is csatolnunk kell. Egy kevés angol tudásra szükségünk lesz. Ide leírhatjuk, hogy félrenyomtunk vagy másik appot akartunk megvenni és a többi. Ne aggódj, ha nem formálisan kommunikálsz és csak tőmondatokat tudsz elmondani angolul, akkor is vissza fogod kapni a vásárlásod ellenértékét.

Ezt követően az Apple elbírálja a kérelemet, sikeres procedúra esetén pedig legfeljebb 10-12 napon belül visszautalják az alkalmazás árát.

iPhone XS | Részletre is

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!