imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kipróbáltuk az iPhone XS Max-ot

Megnéztük hogyan teljesít hosszabb távon!

A reklámok már az autóban sem hagynak békén


Mindenhol ott vannak. Az aluljáróban, az utcán, a chipses zacskón, a zoknidon – mindenhol. Úgy néz ki, egy Santa Clara-i cégnek hamarosan az autódban is köszöntheted őket.

Azzal általában mindenki tisztában szokott lenni, hogy semmi sincs ingyen (na jó, a világon a legjobb dolgok, szeretet, blabla talán – bár ezzel is lehetne vitatkozni). Épp csak a fizetőeszköz típusa térhet el. A boltban pénzzel, az állítólagos “ingyenes” szoftvereknél meg legtöbbször az időddel fizetsz – de hogy valamivel, az biztos. Ezzel igazából nincs is baj, miért is várnánk el másoktól, hogy ingyen és bérmentve dolgozzanak a mi szórakoztatásunkra.

Az idegrángást nálam az szokta okozna, ha kétszer sarcolnak meg. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem rendesen fel szokott bosszantani, hogy ha elmegyek moziba, akkor a vetítés egy laza fél órás reklámsorozattal indul. Köszi, de épp most hagytam ott 5 ezret a kasszánál 2 jegyért és egy kis rágcsáért, lehetne, hogy cserébe ne nyomjátok az arcomba a hirdetéseket? Ugyanez vonatkozik a legtöbb ruhamárkára, ahol ahelyett, hogy sima, egyszínű pulcsit tudnék venni, hordhatom egész nap az ANYÁMKÍNJA since 1992 192-es betűméretű Comic Sans feliratot.

Ezt a ragyogó filozófiát gondolta tovább az alapvetően navigációval foglalkozó, amerikai vállalat, a Telenav. Addig törték a fejüket, hogyan lehetne kirángatni a népet a reklémrezisztenciából, amíg elő nem rukkoltak az áltimét megoldással: nyomjunk az egyetlen megmaradt békés, gyárilag adblockolt élettérbe is hirdetéseket, jöjjenek az autós reklámok!

A cég, most éppen arra buzdítja az autógyártókat, hogy kössenek velük partnerséget és legyenek bűnrészesek a nyugalomgyalázásban. Mindezt persze olyan PR köntösbe bújtatva, hogy igazából a felhasználóknak lesz ez szipi-szuper, innovatív megoldás és társai.

Innovatívnak éppenséggel valóban innovatív, bizonyos szempontból nézve, de ha lehet, erről a forradalomról én inkább lecsúsznék. Mert, hogy a koncepció úgy nézne ki, hogy amint megáll az autó, akkor a lokációdnak megfelelő ajánlatok jelennének majd meg a fedélzeti számítógépen/műszerfalon. Például, hazafelé menet kedveskedik neked egy akciós pizza ajánlattal, a Tesco előtt elhaladva pedig szól, ha 12 forinttal olcsóbb lett a csirkefarhát.

Aggodalomra bizony van ok, a Telenav olyan gyártókkal ápol intim kapcsolatot, mint a Ford, a General Motors vagy a Toyota. Kezdhetünk felkészülni a következő használtautó-hirdetésekre:

Eladó nem dohányzó, női tulajdonostól, csak a fodrászig használt benzines Toyota, 2018-as évjárat. Extrák: elektromos ablakemelő, téli gumi, fél éves reklámmentesség.

Remélem, ha az elején nem is, kis gyakorlat után a Telenavnak sikerül majd Facebook szinten felpörgetni a hirdetésgyárat, automatikusan hanggal elinduló videókkal, pop-up ablakokkal és barátaival. Imádnám.

Ugye milyen idegesítőek a reklámok? Mi ezért használunk Apple Music előfizetést. Ha te is szeretnéd élvezni az Apple nyújtotta reklámmentes zenehallgatás élményét, válassz az iSTYLE akciós iPhone kínálatából egy hozzád illő készüléket.

Mac mini 2018

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!