imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Érkezik az új iPad Pro

Magic Keyboarddal és minden földi jóval!

Spyder – Izgalmas kémkaland az Apple Arcade-en


A napokban újabb játékkal bővült az Apple Arcade, ezúttal egy igazán tapasztalt stúdió lepett meg minket egy ötletes alkotással.

Számos cikkben leírtuk már, hogy az Apple Arcade eddig leginkább az egyszerűbb megjelenésű játékokban bővelkedik. Kivételek persze akadnak, ott van például az Oceanhorn 2, a Redout: Space Assault, vagy éppen a Bradwell Conspiracy. A hétvégén újabb címmel bővült a látványosabb tételek sora, méghozzá a Sumo Digital által fejlesztett, teljesen 3D-s Spyder képében.

A sheffieldi stúdió korábban olyan projekteken dolgozott, mint a Forza Horizon 4, vagy a Hitman 2, szóval nem az amatőr ligában versenyeznek. A Spyderrel egy hetvenes években játszódó kémes kalandot alkottak az Apple Arcade-re. A játék során egy apró robotot irányítva, sajátos perspektívából oldunk meg krízishelyzeteket: lefékezzük a végzetébe rohanó vonatot, felrobbantunk egy ellenséges kezekbe került tengeralattjárót, s két, bajba jutott asztronauta miatt még az űrbe is ellátogatunk.

Az Unreal Engine-nel készült Spyder az Arcade többi címéhez képest szokatlanul jól néz ki, és tele van remek játékmechanikai megoldásokkal. Érintőképernyővel az irányítás ugyan kissé körülményes lehet, de az iOS 13 natív kontroller támogatásával könnyedén orvosolható a probléma. Egyelőre hat küldetést teljesíthetünk (parancsnoki központ, vonat, tengeralattjáró, repülő, űrhajó, műholdkilövés), ami kényelmes tempóval 5-6 órás szórakozást biztosít. Később valószínűleg érkeznek majd további missziók is, hiszen a Spyder tavaly márciusi bejelentésében még egy havas pálya is felbukkant.

A Spyder letöltése az App Store-ból (Apple Arcade előfizetés szükséges)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!