imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megérkezett az AirPods Pro

az Apple legújabb fülese!

Több színben pompázó Facebook logó érkezett


Zuckerbergék ismét húztak egyet, hogy ne az aktuális botrányaik kapcsán cikkezzenek róluk, épp ezért most lecserélték a Facebook logóját.

Persze a hivatalos indok szerint az új logó nem az elterelés része, hanem az új rebranding következő fázisa. Ezzel próbálják egyértelművé tenni, hogy a Facebook ma már nem csupán egy közösségi oldal, hanem a mögötte lévő vállalat, mely rengeteg kisebb-nagyobb platformmal dolgozik, az irányítás mégis egy kézben van.

Mint nemrég írtuk, ez azért nem rossz döntés, hisz elég sokan nincsenek vele tisztában, hogy például az Instagram vagy a WhatsApp is a Facebook kezében van. Ennek egy korábbi eleme volt, hogy az említett kép felület nevébe is beleveszik a “from Facebook” megjegyzést (bár korábbra ígérték, új információk szerint a nevek is most változnak majd meg).

Most viszont egy új logó érkezett, mely még inkább egyértelműsíteni akarja a tényeket.

A kék Facebook felirat talán egyértelmű, a többi viszont kis magyarázatra szorul. A színek persze beazonosíthatóak, ettől még azonban nem lesz egy narancs-rózsaszín-lila Facebook felirat az Insta helyén holnaptól. A felületen azonban megjelenik majd, méghozzá különböző helyeken elrejtve, egy “from Facebook” felirat formájában. Természetesen a zöld szín a WhatsAppé, a fekete pedig az Oculusé.

Antonio Lucio, a Facebook marketing igazgatója szerint ez egy rendkívül fontos lépés, hisz egy ilyen vizuális segédlettel minden platfrom felhasználójával egyértelműen tudathatják mondandójukat. Vagy legalábbis azoknak, akik eddig nem tudták.

Szerinted a magyar lakosság hány százaléka nem tudja ezt az információt?

MacBook Pro és iMac most 3 év jótállással!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!