imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Megérkezett a Powerbeats Pro

az iSTYLE üzleteibe!

Továbbra is verhetetlen az Apple Watch


A “wearables” kategória eszméletlen mértékben növekedett az elmúlt évek során. Az Apple Watch ugyanúgy piacvezető és egyben úttörő a maga nemében, ahogyan az AirPods is a TWS fülhallgatók világában. A piaci elemzések szerint pedig továbbra is töretlenül bajnok az Apple okosórája!

A Strategy Analytics jelentése szerint az idei év második negyedében majdnem minden második okosóra az Apple Watch valamelyik generációjából került eladásra (leginkább a Series 3 és 4-re vonatkozik). Számszerűsítve a vállalat világszinten 5,7 milliós példányszámot produkált, ami a komplett piacot tekintve mintegy 46%-os részesedést jelent. Elképesztő, már csak abból a szempontból is, hogy a termékcsalád ugyebár abszolút a prémium szegmensbe tartozik, a versenytársak között pedig rengeteg a távolkeleti márka, akik nagy része fillérekért árulja az eszközeit.

A magas darabszám és a részesedési hányad már önmagában is igen meggyőző, de érdemes mindig az előző év ugyanazon negyedévéhez viszonyítani a kapott adatokat. Kezdjük is a piaccal általánosságban, mely ugyancsak erős növekedést mutat, hiszen a tavalyi 8,6 milliós darabszám idén már 12,3 millióra hízott. Ez brutális növekedés, hiszen durván másfélszeresére nőtt az okosórák eladási mennyisége az előző esztendőhöz képest.

A számokat nézve azt is láthatjuk, hogy a két év azonos időszaka közötti differenciának több mint a felét az Apple Watch eladási tették ki, amit maga Tim Cook is figyelemreméltó eredményként konstatált. A fennmaradó rész nagyobbik felét a Samsung generálta, a Fitbit jelenleg kis minusszal stagnál, a maradék 700 000 darab okosóra pedig eloszlik az összes többi gyártónál.

Ebből következik, hogy az Apple Watch valóban a “wearables” kategória abszolút csúcstartója azóta, hogy megjelent. A fenti adatok annak fényében is kifejezetten figyelemreméltóak, hogy a második negyedévről beszélünk. Nagyon kiváncsiak vagyunk, hogy a Q4-ben, azaz a karácsonyi időszakban milyen számokat produkál majd mind az Apple, mind pedig a konkurens márkák. Valószínűsíthető, hogy a szeretet ünnepét megelőző hajrában még a mostani 5,7 milliós példányszámot is túllépi majd a gyártó, és rekordmennyiségű almás okosóra fogy majd.

Ti terveztek mostanában Apple Watch-ot venni? Ha igen, mikor?

Forrás: MacRumors

MacBook akár 110.000 Ft kedvezménnyel

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!