imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nyílik az iSTYLE adventi naptára

Bomba jó karácsonyi ajánlatok az iSTYLE-tól!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Apple Watch Series 2 reklám

Újabb két Apple Watch reklám érkezett


Az Apple mostanában nagyon érzi a bugit, a „Go” reklámsorozat pedig folytatódik. Azon sem lepődnénk meg, ha karácsony előtt még párat kiszórnának ezekből a hangulatos kisfilmekből.

A hétvégén négy 15 másodperces Apple Watch Series 2 reklám érkezett az Apple-től, most pedig két újabb résszel folytatódik a sorozat. A reklámok felépítése nem túl bonyolult, egy szubjektív nézőpontból látjuk, ahogy a legkülönbözőbb érdeklődésű emberek kibontanak egy ajándékba kapott órát, majd azonnal használatba is veszik azt.

Az utóbbi néhány Apple reklám nekem nem volt a kedvencem, pedig a cupertinói cég mindig is a jó reklámok nagymestere volt. Ezek az Apple Watch Series 2 anyagok pedig tényleg igazán Apple-ösök lettek. A reklámban látható órákról pont az jut eszembe, mint amit általában az össze Apple termékről gondolok: kibontod, működik. Nincs konfigurálás, nincs ez-az. Csak működik.

Az elsőben azt láthatjuk, ahogy valaki brutálisan ráront az órára, majd kap egy üzenetet és máris egy bandához csapódva a bringáján teker. Az Apple Watch vajon tényleg képes mozgásba hozni?

Go Ride:

A második a Watch vízállóságára hívja fel a figyelmet. A csajszi kicsomagolja az új üdvöskét és máris szörföl is a hullámokon.

Go Surf:

Azért nagyon jók ezek a mini reklámok, mert bemutatják az Apple Watch minden tulajdonságát és azt sugallják, hogy mindenki megtalálja a maga kedvencét a kínálatból. Ami tényleg így is van. Amikor még csak pletykák voltak a Watch megjelenéséről, akkor mindenki arról beszélt, hogy az óra az egy kiegészítő, ezért nem lesznek túl népszerűek a hordható okoseszközök. Aztán az Apple szépen rácáfolt erre, hiszen olyan sokféle óra és szíj kombináció közül választhatunk, mintha egy ékszerüzletben válogatnánk.

Az Apple mostani videóival valószínűleg még a karácsonyi rohamot kívánja megtolni és hát mi tagadás nem csinálja rosszul. Én is nagyon rákívántam az utóbbi időben egy Series 2-re. Egyébként arról korábban már írtunk, hogy a Q3-as gyengélkedés után az utolsó negyedévben szárnyalnak az eladások. Nem csak nemzetközi, de hazai szinten is. Ebből nem annyira merész dolog arra következtetni, hogy itthon is sokaknak Apple Watch lesz idén a fa alatt.

Aki nem látta volna az előző reklámvideókat, az most pótolhatja:

Go Run:

Go Play:

Go Out:

Go Dance:

A Wall Street Journal anyaga az Apple Watchról:

DJI Osmo Pocket

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!